środa, 18 czerwca 2014

Autografy - Anna Dymna, Artur Barciś, Izabella Miko

Jednym z moich hobby, poza czytaniem, jest zbieranie autografów. Pierwsze mejle z prośbą o zdjęcie z podpisem zaczęłam wysyłam już kila lat temu, a ostatnio nastąpiła długa przerwa ze względu na nawał pracy w szkole. Ale teraz mam wakacje, więc muszę wrócić do mojej kolekcji, bo bardzo chciałabym ją powiększyć. Dziś chcę się pochwalić autografami, które cenię sobie najbardziej, a w kolejnych notatkach będę pokazywała Wam resztę moich zbiorów.
Myślę też, że posty o mojej na razie skromnej kolekcji będą pomocne innym kolekcjonerom, lub tym, którzy dopiero myślą o rozpoczęciu swojej przygody. 

Wszystkie dzisiejsze autografy są z dedykacją, a taka personalizacja zawsze bardzo mnie cieszy :) Ważne jest też to, że podpisy nie są nadrukowane na zdjęcia.



 Anna Dymna

Na ten autograf czekałam prawie dwa miesiące, ale w końcu do mnie dotarł i bardzo się z tego cieszę :) Anna Dymna to kobieta, którą zawsze bardzo ceniłam. Jest wspaniałą aktorką i dobrym człowiekiem, jej działalność jest naprawdę godna szacunku. 



Artur Barciś

Na ten autograf czekałam 11 dni, co jest naprawdę ekspresową reakcją :) Pana Artura bardzo cenię jako aktora. Jest naprawdę fantastyczny, pasuje do swoich komediowych ról i zawsze potrafi mnie rozbawić niemal do łez!



Izabella Miko

Na ten autograf czekałam tylko 13 dni, dwa dni dłużej niż na autograf Pana Artura Barcisia, ale też bardzo szybko :) Jest to jeden z pierwszych autografów, które dostałam, dlatego jest szczególnie cenny. Wtedy jeszcze nie do końca wierzyłam, że dostanę odpowiedzi na moje mejle, więc list był naprawdę fantastyczną niespodzianką.


Jeśli chcesz dowiedzieć się jak zdobyć dany autograf pisz do mnie w komentarzu lub wyślij wiadomość na facebook'u eeriefemale.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz