niedziela, 22 czerwca 2014

Autografy - Halle Berry, Jessica Biel, Jennifer Aniston

Dzisiaj kolejny wpis o autografach, chociaż już nie tak wartościowych jak tamte. Te podpisy pochodzą z FanMaila, więc są nadrukowane na zdjęcia, nie ma dedykacji, choć na dwóch z poniższych są krótkie pozdrowienia. Autografy otrzymałam już bardzo dawno, więc nie wiem czy adresy nadal funkcjonują.
Wczoraj wysłałam kilka e-maili, więc liczę na nowe zdobycze w najbliższym czasie :)

Prośby o te autografy wysłałam jednego dnia i przyszły niemal jednocześnie, chociaż musiałam na nie poczekać kilka miesięcy. Jednak to jest norma przy listach ze Studia Fan Mail.







Halle Berry

Data wysłania e-maila: 29.01.2012   
Data otrzymania autografu: 28.04.2012      
Adres e-mail: halleberry@studiofanmail.com 















Jessica Biel

Data wysłania e-maila: 29.01.2012   
Data otrzymania autografu: 28.04.2012   
Adres e-mail: jessicabiel@studiofanmail.com 














Jennifer Aniston 

Data wysłania e-maila: 29.01.2012   
Data otrzymania autografu: 26.04.2012  
Adres e-mail: jenniferaniston@studiofanmail.com










Jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej pisz do mnie w komentarzu lub wyślij wiadomość na facebook'u eeriefemale.

3 komentarze:

  1. Nawet nie wiedziałem, że coś takiego jest ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog!
    Natrafiłam na niego przypadkiem, ale nie żałuję!
    Cieszę się, że Ty również masz taką samą pasję zbierania autografów, co ja. ;)

    Zapraszam Cię na mój blog z autografami: http://autografyaleksandry.blogspot.com

    Mam nadzieję, że zarówno autografy, jak i blog spodobają Ci się. ;) Zostaw po sobie jakiś ślad, proszę! ;)

    Pozdrawiam,
    Aleksandra Smulczyk

    OdpowiedzUsuń